ANGLIE 2015

9.listopadu byl den na který se určitě těšilo mnoho z nás, kteří jsme měli vyrazit do Anglie.

Ráno jsme se sešli a všichni jsme byli natěšeni, ale učitelé spíše nervózní.
Autobus přijel něco před 9:45 a naskládali jsme věci a nastoupili jsme. Byli jsme v horním patře a celá škola Bystřice nám mávala ze dveří školy.

Cesta utíkala celkem rychle, měli jsme hodiny angličtiny v autobuse, kde jsme mluvili o sobě a dělali různé papíry s úkoly.
Nejdéle jsme jeli Německem a to okolo šesti hodin. V autobuse byl i záchod, takže jsme nemuseli stavět tak často.

Okolo 2-3 hodiny ráno jsme se nalodili na trajekt, který byl strašný! Alespoň pro mně a skoro pro všechny holky 🙂 😀
Trajekt hrozně houpal, byly obrovské vlny, které sahaly až k oknům trajektu. Nemohli jsme bohužel na palubu, protože byl veliký vítr a tak jsme celý trajekt proseděly s holkami na záchodech a čekaly, kdo se dřív pozvrací.:-D
Byly jsme šťastné, když jsme dopluli do Anglie a všichni jsme nastoupili zpět do autobusu.IMAG0829

Dorazili jsme okolo 7 hodin ráno myslím. A všichni jsme byli hrozně unavení a pár lidem bylo špatně.  Ten den jsme zrovna měli naplánováno nejvíce památek. První bylo Londýnské oko, pak například Buckingham Palace, Big Ben, Trafalgarské náměstí (kde jsme měli rozchod) atd.
Nejlepší zážitek (alespoň pro mě) bylo krmení veverky. V parku byly nádherné veverky, našla jsem oříšek a zavolala na veverku a ona přiběhla a vzala si ten oříšek. 😀
12281764_655501227925819_293722931_o

Večer jsme dorazili na hotel, dostali jsme každý kartičku od výtahu a pokojů. Pokoje byly po dvou. Na večeři jsme byli v čínské restauraci, kde jste si mohli vzít, co jste chtěli. Bylo tam hrozně věcí jako například mísa plná žužu bonbonů, zmrzlina, dorty a pak různé přílohy a omáčky a tak. Prostě vše.

Druhý den jsme měli snídáni v hotelu, kde jsme si vzali, co jsme chtěli.
Ten den jsme jeli do Oxfordu, kde jsme měli rozchod a snad všichni jsme šli do Primarku.
Také jsme měli jít na Stonehenge, ale nakonec jsme ho viděli jen z dálky a byli jsme na takovém povídání v angličtině společně s promítáním.
Nepamatuji si přesně, v který den jsme jaké památky viděli, ale viděli jsme například Whitehall, jídelna, kde se natáčel Harry Potter a i stadion, kde hráli o zlatonku. Čínskou čtvrť, Tower Bridge, Tower of London atd.
12326090_1129998647017836_1001688236_o
Jednou večer asi od 21:00 do 22:00 jsme měli rozchod, kam jsme chtěli. Pan učitel a paní učitelka šli na hotel a my mohli být venku. Snad všichni jsme šli do Tesca 😀
Hrozně krásné to bylo na Tower Bridge, kde jsme šli po skleněném mostě ve výšce 70 m. Tak jsme se snad všichni vyfotili s tím pohledem dolů. IMAG0992

Ve čtvrtek večer jsme vyrazili domů a nic moc si nepamatuji, protože jsem furt spala. Trajekt prý byl v pohodě, já ho celý zaspala, ale prý to nehoupalo, tak jako, když jsme jeli tam.
Domů jsme dorazili v pátek okolo půl sedmé večer. Jeli jsme okolo 23 hodin.

V Anglii se nám všem moc líbilo, až na to, že hodně lidí zvracelo, buď na hotelech, nebo před restaurací, nebo cestou 😀
Děkujeme paní učitelce a panu učiteli,  že to s námi vydrželi ♥